miercuri, 19 august 2009

49. Tot ce-ti doresti

Pe masa troneaza tortul cu frisca.
Poporul din cofetarie s-a oprit un moment ascultand cum cei de la masa sarbatoritei cantau de zor La Multi Ani. Pupici, imbratisari si urari. De toate felurile, spuse mai tare sau mai incet. Intre ele, clasicul "Sa ai parte de tot ce-ti doresti."

Toti rad, dar nimeni nu-si da seama ca acest "sa ai parte de tot ce-ti doresti" e unul din cele mai cumplite blesteme din lumea asta.

Nu sunteti de acord ?
Meditati un pic ce ati dorit pentru VOI de-a lungul vietii. Chiar doriti sa vi se indeplineasca TOT ? Tot, tot ???

6 comentarii:

  1. Nicidecum, multe dintre dorintele mele m-ar fi pus intr-un real pericol. Cu siguranta as fi luat-o razna daca mi s-ar fi indeplinit toate dorintele.

    RăspundețiȘtergere
  2. acu, daca ne uitam la postarea anterioara...

    o minima modificare ar fi: tot ce iti doresti in mod constient...

    RăspundețiȘtergere
  3. de dorit la timpul lor am fi dorit sa se implineasca, dar ce nu stiam la momentul respectiv este ce efect ar fi avut asupra vietii noatre, de aceea cred ca universul mai taie din ele asa pentru siguranta noatra... criza asta e peste tot nene :DDD !! Iar cand ne vom putea stapani gandurile, poate atunci am fi mai liberi la indeplinire :))), pentru ca am fi mai responsabili...

    RăspundețiȘtergere
  4. eu spuneam altfel: ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa se indeplineasca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, e f greu sa ii doresti cuiva ceva in mod corect. Eu de obicei ii doresc sa fie iubit si sanatos. Poate ar trebui sa adaug sa stie sa soarba fiecare picatura oferita de viata.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Dilimache - toti sunt / suntem iubiti, fie ca stiu, fie nu. Non stop, fara sa dorim noi asta.

    Dar pentru sanatate, trebuie sa se iubeasca singuri. De cati ai auzit sa faca asa ceva ?

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.