vineri, 7 mai 2010

290. Amintiri din alta Viata

Intr-o seara, eram la o masa intr-un club.
In ultimele luni, fiecare strabatuse un drum lung. Unii in finante, altii in economie, eu in sanatate... fiecare dupa cum ii spusese inima.

Acum povesteam despre Lume si Viata.
Ne aduceam aminte de o seara asemanatoare in urma cu aproximativ 7 luni. Si de un pariu cu noi, cu viata. Fiecare urma sa arate ca se poate, ca orice se poate. Ca viata bate filmul cum se spune. Ca iubirea darama orice obstacol iar legile trebuie doar urmate...

Acum toti eram fericiti.
Si bucurosi.
Toti reusisem. Toti, fara exceptie.

Cei care se aruncasera in finante aveau fiecare peste 10 milioane de marci (nu era euro pe vremea aceea). Facute in doar 7 luni. Cei cu afaceri aveau rulaje incredibile iar numele lor erau deja pe buzele multora ca exemple.....

Acum toti eram linistiti sorbind din pahare.
Povestea fiecaruia era povestea lui, nu lauda lui. Tot ceea ce facusem (fiecare) era parte din fiinta noastra. Cum sa te lauzi ca esti ?

Multe s-au spus atunci inainte sa ne despartim.
Astazi mi-am amintit de acea seara si de inocenta cu care am intrebat ceva simplu:

"Eu nu sunt priceput la afaceri, dar voi sunteti, puteti si e usor pentru voi sa faceti rost de milioane de marci. De ce nu faceti firme care sa ajute tara asta, poporul acesta ? De ce nu ? Ar fi simplu de tot."

Au ras privindu-ma.
"E simplu, e adevarat, dar nu o facem pentru un motiv simplu. De ce sa muncim pentru hoti ? Daca tu ai face bani si ai ajuta tara asta, ai promova hotia care e peste tot.... nu ai ajuta pe nimeni."

Am tacut incercand sa inteleg.
Astazi totul este limpede.
Pentru mine si cred ca si pentru voi.