marți, 15 februarie 2011

338. 5 ani de viata

Fiecare fiinta de pe pamant (si nu numai :D) are o varsta biologica si o durata de viata maxima, sa ii spunem durata de functionare.

Ce este interesant la acest parametru numit varsta biologica este faptul ca nu este in relatie directa cu varsta cronologica. Puteti sa vedeti chiar voi pe strada persoane care par doborate de varsta la 40 sau 50 de ani sau, din contra, persoane care arata foarte tinere la 70 de ani.

Privind la cei din jur si incercand sa deslusesc atat cat pot acest aspect, am observat ca varsta biologica nu are o variatie uniforma, ea prezinta si salturi in anumite momente, clipe cand parca energia, viata se consuma intr-o clipa cat ar fi normal in ani sau zeci de ani.

Ce pot sa mai spun astazi despre acest subiect ? Daca se pot vedea momente cand viata (sau energia de viata) se consuma aproape instantaneu, nu am vazut nici un caz in care cineva sa recupereze zile / momente / energie de viata, adica sa intinereasca biologic.

Astazi eu am pierdut in 2 minute 5 ani.
Sunt mai batran, asta e.

Zile multe tuturor !


________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic