vineri, 4 martie 2011

349. Clipe de Viata

Sunt momente care nu se uita niciodata.
Eu am trait un asemenea moment intr-o garda la spital.

Dupa apendicectomie, o tanara a venit sa i se scoata firele asa cum i s-a recomandat. Plaga era curata, cu evolutie buna asa ca am scos firele buclucase. In timp ce faceam acest lucru, am intrebat-o cum se simte.

"Ma doare rau inauntru. Ma arde."
"Aici ? Sau aici ?" am intrebat in timp ce cautam locul cu pricina palpand regiunea. Pana la urma am aflat unde. Asa ca am pus manuta si am apasat usor, usor de tot.

"Te mai doare ? Pune tu mana si cauta unde te mai doare."
"Nu ma mai doare nimic. Ce mi-ati facut ?"
"Nimic. te-am lasat fara durere. Nu asta doreai ?"
"Ce mi-ati facut ? Ce ?"

Amintiri, amintiri.

Nota: fiind o amintire personala, la aceasta postare nu sunt permise comentariile.

________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic