vineri, 20 aprilie 2012

Raspunsuri neasteptate

Oamenii pun intrebari si cauta raspunsuri.

In oase,
in zatul de cafea,
in jocul cu inelul,
sau cu deschisul cartii

In cartile de tarot
sau injectandu-si droguri in vena.

Toate sunt numai cai, nimic mai mult, tehnici si modalitati.

Da, oamenii pun intrebari si cauta raspunsuri. Asa sunt ei, curiosi.
Problema apare cand raspunsul nu este cel asteptat de ei.

Ce, nu stiati ca oamenii au deja raspunsurile personale pregatite si intrebarile sunt puse numai pentru ca sa primeasca confirmari la credintele, parerile si opiniile lor ? Nu stiati, pe bune nu stiati (icon zambitor) ?




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

4 comentarii:

  1. De aici si pana la mersul la "ghicitori" si mame Omizi mai este un singur un pas...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Andrei Răduţu - omida e un bun om de afaceri, pune taxa pe curiozitate si prostia omeneasca, de ce sa o criticam :D ?

    RăspundețiȘtergere
  3. asta n-am inteles niciodata, de ce sunt cercetate penal persoane care prostesc lumea la modul "da-mi o masina ca-ti leg eu barbatul"... bravo lor, nu pun nimanui cutitul la beregata :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Dili - sincer, habar nu am si nici nu imi bat capul cu asta.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.