duminică, 9 decembrie 2012

Eu si lopata mea

Dimineata stateam sprijinit in lopata in coltul strazii. Tocmai terminasem de degajat o alee in zapada ca oricine sa poata sa treaca strada pe la stop fara sa fie inghitit de zapada.

Un smecher trece pe langa mine si imi zice:
"Sa nu asteptati sa va multumeasca primaria"
"Nu astept nimic. Tot ce fac e pentru orasul MEU. Daca ar fi mai multi ca mine, ar fi un oras cu adevarat minunat."

In blocurile de langa mine locuiesc sute de oameni.
Eu eram singur pe strada. Doar in departare se mai vedeau doi tineri cu lopata.

Azi e zi de vot.
Unii ii injura pe usl-isti,
ceilalti ii injura pe securistul chel si slugile sale.

Unii dau vina pe americani
altii ii dracuiesc pe europeni
sau pe rusi
sau pe evrei
sau pe Dumnezeu insusi.

Alooooo,
NOI suntem de vina, NOI suntem responsabili ca traim asa cum traim, nimeni altcineva. Pana nu o sa bagam la cap acest adevar nu se va schimba nimic. Si pentru ca nu se schimba nimic, maine o sa fiu iar singur cu lopata pe strada. "Trust me" vorba francezului (icon trist).

Acum ceva timp scriam ceva asemanator. Imi este lene sa caut postarea, dar va garantez ca scriam la fel, eram si anul trecut tot singur pe strada, eu si lopata mea. Fara sa fiu un profet va pot spune ca si anul viitor tot singur am sa fiu. Daca am sa mai fiu.....




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

4 comentarii:

  1. Eu cu inca 5 eram in alta parte a orasului.
    Nu erai singur :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Dili - zapada o sa mai fie pe pamant si dupa ce oamenii o sa dispara ca specie.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Cata - aha, tu erai ascuns dupa troianul acela mare :D ? Oricum, principiul e acelasi. La fiecare om cu lopata au fost sute care stateau la caldurica.

    Pana nu o sa fie o proportie semnificativa in favoarea celor care "fac" raportati la cei care "stau" nu vad o schimbare reala in bine in tara asta.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.