marți, 4 decembrie 2012

Noi, luptatorii cu morile de vant

Astazi vreau sa va atrag atentia asupra unor aspecte peste care trecem usor fugind de Paste la momentul Invierii.... sa nu spun ca eu cred ca in restul anului nu ne aducem deloc aminte de acest pasaj:

3 Iuda deci a luat ceata ostasilor si pe aprozii trimisi de preotii cei mai de seama si de farisei si a venit acolo cu felinare, cu faclii si cu arme.
4 Iisus, care stia tot ce avea sa I se intample, a mers spre ei si le-a zis: „Pe cine cautati?”
5 Ei I-au raspuns: „Pe Iisus din Nazaret!” Iisus le-a zis: „Eu sunt!” Iuda, vanzatorul, era si el cu ei.
6 Cand le-a zis Iisus: „Eu sunt”, ei s-au dat înapoi si au cazut jos la pamânt.
7 El i-a întrebat din nou: „Pe cine cautati?” „Pe Iisus din Nazaret”, I-au zis ei.
8 Iisus a raspuns: „V-am spus ca Eu sunt. Deci daca Ma cautati pe Mine, lasati pe acestia sa se duca.”
9 A zis lucrul acesta ca sa se implineasca vorba pe care o spusese: „N-am pierdut pe niciunul din aceia pe care Mi i-ai dat.”
10 Simon Petru, care avea o sabie, a scos-o, a lovit pe robul marelui preot si i-a taiat urechea dreapta. Robul acela se numea Malhu.
11 Isus a zis lui Petru: „Baga-ti sabia în teaca. Nu voi bea paharul pe care Mi l-a dat Tatal sa-l beau?”

(Evanghelia lui Ioan, cap 18)

V-am bolduit cateva aspecte frumoase.
Daca suntem atenti vedem ca doar cu o privire Iisus i-a daramat pe toti cei care il vanau. Nu avea nevoie de mai mult. Apoi vedem ca cei din jurul sau erau inarmati si nu numai atat. Stiau sa foloseasca acele arme si le foloseau chiar bine. Petru avea sabie si e clar ca nu numai el avea.....

Cu toate acestea Iisus nu numai ca nu se lupta si ii opreste pe cei de langa el sa intre intr-o lupta, ba chiar accepta ceea ce se intampla.

LUPTA, acesta e cuvantul la care vreau sa meditati.
Despre ce LUPTA e vorba aici ?

Despre lupta contra destinului.
Acea lupta pe care noi toti o ducem in fiecare zi si in care nu invingem niciodata.
Lupta cu destinul.
Lupta noastra cu morile de vant.

La final de postare vreau sa il salut pe Don Quixote De la Mancha din inimile voastre mari !




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.