vineri, 9 ianuarie 2015

Oamenii si legile vietii

Am uitat de cand studiez oamenii si vietile lor.
Cu bucuriile si problemele lor.
Mai ales problemele.

Dupa atata timp inca ma surprinde diferenta intre legile vietii si modul in care cei ce isi spun oameni isi traiesc scurtul timp pe care il au la dispozitie.

Pare uluitor dar si sarmana furnica e mai aproape de adevar decat 99,9999% din cei ce cred ca sunt "stapanii lumii"...... da, "stapanii lumii", ce trufie fara nici un suport.



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

3 comentarii:

  1. Ar trebui sa studiezi mai mult bucuriile, zic, fiindca nu stiu daca poti pe deplin sa te feresti de a empatiza, asa m-a invatat pe mine cineva. Pitigoii aceia de la geamul tau ar fi singurii care sa merite vreun studiu cred eu... :P
    Spiridus o intrebare pt dr A daca-l gasesti :) - e normal dupa o operatie de fractura radius distal cu deplasare si fixare cu 3 brose kirschner sa nu imobilizezi incheietura cu o ateluta, nu e riscant, ai idee? Se poate da jos pansamentul si curata dupa 48h? Nenea gugalul nu stie :-((( Hugs ... am indraznit, iaca :P
    Dili

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dili - nenea ortopedul stie daca trebuie sau nu imobilizata zona. Este in functie de client, nu se poate discuta in mod general.

    Cat despre pansament, se da jos dupa ce pui din belsug apa oxigenata (altfel cineva o sa urle de durere) ca sa se desprinda usor, se curata zona cu o compresa si apoi se panseaza punand pe rana o compresa stropita cu betadina. Dar parerea mea e ca aceste manopere nu sunt treaba voastra; e treaba sistemului medical. Oricum, apa oxigenata e cea mai importanta parerea mea pentru a evita suferinta inutila.

    Sanatate si refacere usoara a osului.
    Aaaaa..... obligatoriu calciu + vitamina D 2x / zi + ulei catina 1 lingurita / zi 2 luni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarutmana, o sa iau, raman datoare!!! Pai care asistent ca eu is acasa, am Rivanol..., nu ma doboara un os rupt pe mine, multam mult!!!hugs de la Dili :-)

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.