marți, 10 februarie 2015

Celor care cauta raspunsuri

Sunt destui distinsi cititori care trec pe aici cautand raspunsuri.
Tuturor celor care cautati asa ceva va spun:

NU CAUTATI RASPUNSURI AICI !!!

Eu nu am raspunsuri. Tot ce incerc sa fac cu acest blog este sa va provoc sa le cautati si sa le gasiti in voi prezentandu-va lucrurile si faptele altfel.

Eu nu am raspunsuri pentru voi
Asa cum nimeni nu are !!!

Singurele raspunsuri sunt in voi si le puteti descoperi numai prin traire directa. Trairea voastra nu a altuia !!!



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.