luni, 16 martie 2015

Recunoastere

Am iesit in parc ieri.
Soarele stralucea prea frumos ca sa stau in casa.

Dar cand am ajuns in parc au aparut norii. Si ploaia.
Am privit un pic trist in jur si am plecat acasa.
Nu depinde de noi vremea si nici vremurile. 

Daca suntem sinceri trebuie sa recunoastem ca nu prea depinde nimic de noi. Indiferent daca acceptam sau nu acest adevar absolut.



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

3 comentarii:

  1. Eeeei, privitul ala trist in jur a depins numai de tine :-) De ce sa nu fi privit vesel in sus? Hugsss! Dili

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @ Dilli - in sus erau doar ciorile care asteptau sa faca ceva in capul meu :D

      Ștergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.