duminică, 19 aprilie 2015

Tu nu dai pentru morti nimic ?

Dimineata am trecut pe langa cimitir.
Hoarde de tigani** acostau oamenii sa primeasca orice.

"Tu nu dai pentru morti nimic ?" m-a intrebat cineva.
"Ce sa le dau in afara de o rugaciune si de gandul meu bun si curat ?" am zis amintindu-mi cum anii trecuti aceiasi tigani sau poate altii aruncau de-a valma in saci de nailon cozonaci, oua, drob si prajituri facute cu truda. Toate date "pentru morti".

**Daca cineva spune ca am ceva cu tiganii si ca fac discriminari primeste instant block aici. Trebuia sa precizez acest lucru pentru ca m-am plictisit de ipocriti care se baga in seama aratand cat sunt ei de  "politically correct".



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

2 comentarii:

  1. Apoi Dara, din atatea ritualuri, multe din ele legate de morti pe care mai toti le urmam ca robotii fara sa credem in ele, doar asa din traditie, cine mai stie cate sunt cu folos si au o realitate in spate...... ne este prea frica sa credem si sa facem ce simtim in viata, mai comod este sa mergem cu valul...
    Un boboc

    RăspundețiȘtergere
  2. @Un boboc - Cam asa dar atunci oamenii sa nu se spuna ca valul i-a luat, i-a bagat in sac de nailon si i-a dat la porci. Scuza exprimarea directa dar asa se intampla.

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.