luni, 3 august 2015

Adio fb, site al securitatii politice americane

Securistilor americani nu le place ca nu le spun totul despre mine.
Asa ca m-au tras de mana.....


Ca sa fie clar, securistii americani au nevoie de carte de identitate, probabil telefon, adresa, poze fata si profil, eventual acces la contul bancar.





Ramaneti voi cu siteul vostru.
Eu m-am nascut in vremea cand oamenii comunicau direct, nu am nevoie de fb ca sa traiesc.

Daca cineva ma urmarea pe fb, sorry.
O sa puteti sa vedeti ce ganduri mai am doar aici.
In curand cred ca nici aici. Cenzura e tot mai mare pe glob iar cei care gandesc liber sunt cei mai periculosi oameni de pe planeta Pamant. Cred ca in curand o sa inchida si aceste bloguri; prea multi oameni comunica direct in mod liber.




__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

Un comentariu:

  1. Un doctor poate obosi dar nu renunta... ar fi totusi o alegere, iar tie inca iti pasa, esti prea puternic sa nu-ti pese. Sper sa te gasesc aici inca mult timp :-)
    Hugssss!
    D..

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.