duminică, 20 septembrie 2015

Lumea in care traim

Lumea in care traim
este lumea ETICHETELOR
pe care le punem peste tot
acoperind cu ele realitatea
pana nu mai vedem decat etichetele NOASTRE.

Ati dat vreodata la o parte o eticheta de pe un borcan ?
Nu e chiar asa usor. Trebuie ceva munca si stradanie.

Acum ganditi-va ca a indeparta etichetele VOASTRE
pe care VOI le-ati pus
celorlalti,
tuturor lucrurilor,
intregului univers,

Este cu MUUUULT mai greu
pentru ca trebuie sa renuntati la ETICHETELE - MINCIUNI
pe care v-ati bazat intreaga voastra perceptie asupra Intregului.



__________________________________________
Prezenta la apel, reclama mea nemascata:
Sfaturile lui Darael
6 tehnici in asteptarea lui BB mic

3 comentarii:

  1. Sa nu judeci e cel mai greu, mie nu mi-a prea reusit desi incerc sa-mi invat copiii sa n-o faca. Mi se pare ca are si o oarecare legatura cu capacitatea de a iubi neconditionat. Dar ca sa nu etichetezi trebuie sa te pricepi sa traiesti intr-o lume in care altii au facut reguli idioate (ma scuzati), iar eu aici ma dau cu capul de pereti ca un fluture de noapte ziua. Pfff....

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dili - Bine ai venit in "clubul nepriceputilor".
    Sa nu uiti sa platesti cotizatia anuala.... 3 felii de tort cu frisca, ananas si visine fara samburi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai, Cat timp invatam "punem" etichete; cand stim... nu mai este cazul.

    totusi una e sa pui o eticheta si alta (e) sa o rostesti. Zic eu..

    RăspundețiȘtergere

Cititorule, când scrii mesajul tău aici, nu uita de Legea Ecoului: "TOT ceea ce Strigi cu Trupul, Mintea sau Sufletul o sa-ţi vină înapoi."

Evită în postarea ta Supărarea, Mânia, Încrâncenarea sau Ura. Viaţa e grea şi fără ele. De ce sa ţi-o faci singur şi mai grea ?

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.